Termeni si conditii

  1. Comunicarea electronica

Cand vizitati experte.ro sau ne trimiteti email-uri, comunicati cu noi pe cale electronica. Sunteti de acord ca toate aceste comunicari: email-uri, note, conventii, newslettere, stiri, sau orice alt tip de informatii pe care noi le furnizam electronic, satisfac toate cerintele legislatiei nationale si europene. Acceptul dumneavoastra de a comunica cu noi pe aceasta cale, fie ca numai primiti aceste informatii sau si in cazul in care dumneavoastra ne trimiteti informatii pe cale electronica, reprezinta un accept echivalent cu semnatura olografa pe orice document fizic, ca si cum aceste informatii ar fi tiparite pe un suport fizic, in scris. Dumneavoastra, si experte.ro deasemenea, sunteti de acord sa respectati intocmai cele comunicate pe cale electronica, punand folosirea acestor comunicari sub incidenta prezentului document numit "Termeni si conditii".

PREMIUM HAUS BUSINESS SRL nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza adresa dvs de e-mail unor terti persoane fizice sau juridice - nu vinde, nu ofera nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care aceeseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.

  1. Despre produse si servicii

Site-ul experte.ro, precum și orice software utilizat în cadrul acestuia sunt furnizate în modalitatea în care se găsesc și atât cât sunt disponibile, fără niciun fel de garanții, exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a se limita la, garanții implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau neîncălcarea Termenilor.

PREMIUM HAUS BUSINESS SRL face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețurile și caracteristicile produselor (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) în strânsă colaborare cu reprezentanții producătorilor, acestea din urmă fiind copiate din paginile oficiale ale producătorului.

Nu ne asumăm răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului experte.ro, parțială sau totală.

PREMIUM HAUS BUSINESS SRL răspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumpărate de pe site-ul experte.ro. Toată responsabilitatea acestor defectiuni și repararea lor revine în sarcina PREMIUM HAUS BUSINESS SRL sau a service-ului autorizat de acesta pe perioada garanției. Toate produsele sunt însoțite de certificatul de garanție original emis de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL de la acest client. Produsele și serviciile sunt oferite "așa cum sunt" și în limita stocului disponibil. Din acest motiv PREMIUM HAUS BUSINESS SRL își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă a importatorului.

 

Toate produsele comercializate de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL sunt noi și sigilate, exact cum vin de la producător.




  1. Despre preturi

Preturile prezentate includ TVA (19%) si nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site altfel. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma, sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei. Nu exista limita de pret minima a comenzii.

PREMIUM HAUS BUSINESS SRL isi rezerva dreptul de a modifica preturile fara notificare prealabila in functie de stocul furnizorului.
In ciuda eforturilor noastre, un mic numar de produse pot avea pe site preturi gresite, stabilite in mod eronat de catre sistemul nostru informatic. In aceste conditii, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii nostri de vanzari. Daca pretul real al produsului este mai ridicat decat pretul afisat pe site, consultantii nostri de vanzari sunt indreptatiti sa va satisfaca cererea de a va livra produsul la pretul publicat pe site, numai in masura in care vom putea face acest lucru, dupa cum si dumneavoastra sunteti indreptatit sa refuzati comanda respectiva. In cazul in care pretul real este mai mic decat pretul publicat pe site, iar dumneavoastra ati achitat pretul in avans prin diferite metode (OP, card bancar, etc), diferenta va va fi returnata dupa cum se va conveni de comun acord, dar nu mai tarziu de 14 de zile.

  1. Despre livrare

Livrarea produselor se va face oriunde in Romania. PREMIUM HAUS BUSINESS SRL isi rezerva dreptul de a efectua confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.
PREMIUM HAUS BUSINESS SRL expediaza colete prin Urgent Curier sau DPD Curier. Costurile percepute de Urgent Curier sunt: 16 lei (primul kilogram) + 14 lei ramburs numerar + 1 leu/kg.
Pentru localitatile in care nu exista o filiala Urgent Curier, curierul va aplica o taxa suplimentara de 1 leu/km fata de cea mai apropiata filiala.
Greutatea coletului - Greutatea volumetrica se calculeaza dupa formula: lungime x latime x inaltime (masurate in cm)/6000. Greutatea volumetrica se calculeaza in cazul coletelor a caror greutate reala este mai mica decat greutatea determinata din formula mai sus mentionata. Tarifele se aplica la greutatea reala sau volumetrica, care din aceastea este mai mare.
PREMIUM HAUS BUSINESS SRL isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu clientul, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si functioneaza. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL de la acest client.
Va rugam sa verificati prezenta certificatului de garantie ale produselor primte. Pe certificatul de garantie sunt trecute numele si datele de contact ale service-ului autorizat.

ATENTIE: Verificati calitativ si cantitativ continutul coletului inainte de semnarea de primire, in prezenta curierului, inainte ca acesta sa plece de la dumneavoastra si formulati orice reclamatie cu mentiune pe AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare. Reclamatiile referitoare la integritatea produsului sau la orice problema care ar putea fi imputata societatii de transport formulate ulterior livrarii sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare..Daca aveti suspiciuni fata de integritatea coletului, nu ezitati sa il verificati inainte de a plati,aveti posibilitatea de a desface si verifica coletul inainte de a plati sau semna de primire!!!

  1. Despre plata

Plata produselor comandate conform acestor Termeni si Conditii se poate efectua in avans sau la livrarea produselor. PREMIUM HAUS BUSINESS SRL isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans.
Plata in avans se poate realiza prin ordin de plata, numai dupa ce un consultant de la PREMIUM HAUS BUSINESS SRL confirma disponibilitatea produsului si stabileste toate detaliile referitoare la livrare. De asemenea veti primi prin email o factura proforma sau factura fiscala in baza careia veti putea efectua plata; dovada platii trebuie trimisa catre PREMIUM HAUS BUSINESS SRL la adresa de e-mail office@experte.ro. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul PREMIUM HAUS BUSINESS SRL.
Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.

  1. Garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul site-ului experte.ro beneficiaza de garantia practicata de furnizorul fiecarei marci in parte, cu respectarea prevederilor legale in vigoare. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie emis de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL, fiecare produs comercializat are un termen de garantie de 24 luni conform legislatiei in vigoare. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL de la acest client. In cazul in care produsul cumparat prezinta defecte, neconformitati sau anomali de functionare in 24 de ore de la cumparare, PREMIUM HAUS BUSINESS SRL il va inlocui cu unul nou sau va rambursa suma de bani incasata pentru acest produs in totalitate.

Decizia de inlocuire produs sau returnare contravaloare apartine in exclusivitate societatii PREMIUM HAUS BUSINESS SRL , acesta fiind denumit vanzator.

Pentru produsele Jura, garantia este asigurata de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL. Produsul poate fi livrat prin curier cu taxe zero sau direct la punctul de lucrul al societatii din str. Dragos Voda nr 47, Sibiu, jud Sibiu.

  1. Dreptul de returnare a produselor

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare se aplica doar clientilor de tip persoane fizice.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Art. 9, alineat 1.

Returnarea produselor se supune acestei legi in cazul in care acestea au fost livrate clientilor prin firma de curierat rapid. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea si obligatoriu cu asigurarea produsului la suma reala de facturare. PREMIUM HAUS BUSINESS SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care prezinta urme de consum sau de uzura, etc. Returul produselor se supune ordonantei nr. 34 din iunie 2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta: clientul are dreptul si obligatia sa notifice in scris, pe email, comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, obligatoriu sa fie insotit de factura de achizitie in original sau copie si de certificatul de garantie in original. Denuntarea de contract se face numai in scris pe suport de hartie, prin email sau fax. In termen de 30 de zile de la confirmarea primirii instiintarii de denuntare a contractului, ne asumam raspunderea de a returna fie un produs similar, fie contravaloarea produsului, fie un alt produs - la alegerea ta. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid. Daca un membru al PREMIUM HAUS BUSINESS SRL ti-a livrat personal produsul comandat, prin primirea produsului tu faci dovada vizualizarii, verificarii si acceptarii produsului si nu este comert la distanta. Livrarea la domiciliul clientului oriunde in tara se face de catre firma de curierat aleasa de client dintre firmele cu care colaboreaza PREMIUM HAUS BUSINESS SRL. Livrarea la domiciliul clientului este strict dorinta acestuia, toate cheltuieleile de expeditie, asigurare si de ramburs a sumelor pentru produse vor fi suportate in totalitate de catre client. De aceea va rugam ca inainte de lansarea unei comenzi cu livrare la domiciliul dvs. prin curier sa verificati costurile de expeditie percepute de firmele cu care colaboreaza PREMIUM HAUS BUSINESS SRL (Detalii livrare). Verificarea produsului la primire sunt necesare in prezenta unui reprezentant al firmei de curierat, comenzile onorate prin firmele de curierat pot fi verificate de catre client prin desfacerea ambalajului in care se afla produsul. In cazul ridicarii produsului de la sediu nostru, clientul nu beneficiaza la dreptul de denuntare a contractului in termen de 14 zile. La ridicarea produsului este necesara verificarea acestuia.

Schimbarea unui produs se poate face gratuit numai daca accesoriile si documentatia aflate in ambalajul de fabrica, precum si ambalajul acestora este intact . In caz contrar se va aplica o deducere de 10-30% la pretul de cumparare, care reprezinta diferenta intre pretul nou si pretul de vanzare ca produs resigilat (produsul desigilat nu mai poate fi vandut ca si nou).

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, resigilat, la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

  1. Retururi de produse

RETURUL PRODUSELOR COMANDATE ON LINE CATRE SC PREMIUM HAUS BUSINESS SRL IN BAZA OG 34/2014 TREBUIE NEAPARAT SA FIE LIVRATE CU OPTIUNEA DESCHIDERE COLET !!!, SA SE POATA VERIFICA LA PRIMIRE DE FATA CU CURIERUL INTEGRITATEA PRODUSULUI RAMBURS, IN CAZ CONTRAR NE REZERVAM DREPTUL DE A PRIMI PRODUSUL RETUR( ACCEASI OPTIUNE PE CARE O OEFRIM SI NOI LA LIVRARE)

Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos:

Procedura de urmat, in orice caz, este urmatoarea:
Solicitarea de retur se face prin email, fax sau instiintare postala, in urma careia veti primi un numar de confirmare retur si un angajat al PREMIUM HAUS BUSINESS SRL va va contacta pentru detalii si solutionarea returului.

Schimbarea produselor cu display LCD ce prezinta pixeli inactivi

Pentru produsele cu display LCD incorporat (monitoare, notebookuri, televizoare, camere foto-video), PREMIUM HAUS BUSINESS SRL ofera clientilor sai posibilitatea de a solicita inlocuirea cu un alt produs, in situatia in care pentru produsul achizitionat numarul de pixeli inactivi este mai mare decat 3 (trei)grupati sau 5 (cinci) independenti. Solicitarea de schimbare trebuie facuta in maxim 24 de ore de la data achizitiei. Datorita limitarilor tehnologice, nu sunt considerate defecte displayurile care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II.

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

a) Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre PREMIUM HAUS BUSINESS SRL in totalitate

  1. b) Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul PREMIUM HAUS BUSINESS SRL sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

  1. c) Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai urgent acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL.

  1. d) Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate spre reparatie in reteaua de service agreata de producator si specificata de PREMIUM HAUS BUSINESS SRL in certificatul de garantie sau in unele cazuri direct catre PREMIUM HAUS BUSINESS SRL, prin service propriu.

  1. e) Defectiuni sau neconformitate in primele 14 zile de la cumparare

Toate comenzile, sesizarile, solicitarile sosite in afara programului de lucru vor fi solutionate in urmatoarea zi de lucru.

  • Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
  • Consumabile (acumulatori, baterii, alimentatoare, cartuse imprimanta, etc);
  • Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
  • Licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  • Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
  • Servere sau accesorii pentru acestea;
  • Sisteme PC, laptopuri, ultrabookuri, servere cu sisteme de operare preinstalate, care au suferit modificari la sistemele de operare ce iar acestea nu se pot aduce la starea initiala (reinstalarea unor alte sisteme de operare, coruperea acestora din pricina utilizatorului);
  • Telefoane mobile, smartphoneuri, tablete, sisteme de navigatie, mp3/4 playere, cd/dvd auto cu sistemele de operare schimbate fata de cele din fabria (rootarea dispozitivelor - acest lucru contravine conditiilor de garantie ale producatorilor);
  • Aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate, masini de cafea care au fost utilizate in prealabil

 

NOTA !

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de absolut toate accesoriile si documentele originale (tot ce gaseste in cutia produsului la primire, inclusiv pungile pentru protectie accesoriilor, suruburi, fise energetice, etc si in mod obligatoriu sa fie insotit de factura de achizitie in original sau copie si de certificatul (certificatele) de garantie in original. Lipsa acestora duce la refuzul returului. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Depozitarea produselor aflate in custodia PREMIUM HAUS BUSINESS SRL se factureaza cu 5 ron/zi stationare.

Nota explicativa vis a vis de disponibilitate produs.

  1. Disponibil => produsul se afla in stoc fizic.
  2. Stoc furnizor => produsul se afla in stoc furnizor, livrare intre 5 si 80 zile.
  3. Disponibil la comanda => produsul se aduce la comanda cu avans 30%, livrare 5-45 zile.
  4. Stoc limitat => existenta unui nr redus de produse in stoc, stoc variabil.
  5. Stoc depozit => produsul este in depozitul furnizorului, termen livrare 3-80 zile.
  6. Verificati disponibilitate => produsului nu se afla in stoc PREMIUM HAUS BUSINESS SRL, nici la furnizor, termen de livrare necunoscut.
  7. Disponibil in functie de stocul furnizorului => produsul se afla teoretic in stoc furnizor, fara a avea certitudinea ca se poate comanda, necesita verificare prealabila.
  8. Indisponibil => produsul nu se afla in stoc si nici nu se poate livra.
  9. Dispozitii finale

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe experte.ro, sau de informatiile prezentate pe acest site, si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului experte.ro, clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.

  1. Informatii privind DEEE

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, H.G 1037/2010, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

  • Clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
  • Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1) din HG 448/2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
  • Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie, astfel, PREMIUM HAUS BUSINESS SRL aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat; clientii PREMIUM HAUS BUSINESS SRL pot preda DEEE echivalent la showroom-ul PREMIUM HAUS BUSINESS SRL.

Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.

Daca oricare dintre prevederile mentionate in Termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.experte.ro este stabilita ca fiind nula sau nevalida, valabilitatea celorlalte prevederi se mentin in continuare.

Nu ezitati sa ne contactati daca aveti nelamuriri sau precizari privind Termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.experte.ro prin e-mail sau telefon.